torsdag 22 december 2011

Santa Baby

Hejhopp.

Har varit vaken sedan 7.20 imorse, stadat hela lagenheten; dammsugit och swiffat koksgolvet sa det ar blankt och fint och luktar gott. Det kanns sa konstigt att ha sa mycket tid over nu nar skolan ar slut for i ar, jag gillar att ha saker att gora pa dagarna. I alla fall, skolan ar slut och jag har fatt reda pa mina betyg, vilka var over forvantan. Jag fick A i English, Speech, Communications och ett Pass i min matteklass, som jag tog Pass or No Pass vilket betyder att man antingen klarar kursen eller ej, men man far inget letter grade (A, B, C) och pa savis paverkar det inte mitt GPA.

Supernojd med denna terminen kan man minst saga, har slitit arslet av mig men alla vet ju att hard work pays off sa det ar ju ingen mening att klaga. Lika blir det till varen.. Imorgon runt 1 snaret tar vi varat pick och pack, vara tva bestar till djur och pyser ivag i Max Dodge Neon upp till Nor(th) Cal och Santa Cruz for att fira holiday hos Rissy och Brian. Langtar tills vi kommer upp dig! Alskar att vara i SC, det ar sa gront och harligt och paminner mig litegrann om Sverige, sa att aka till Santa Cruz for mig ar som att aka till ett amerikanskt sverige. Har ju aven lart kanna alla Max kompisar och familj dar uppe sa det ska bli roligt att traffa alla.

Nu ska jag lagga min i soffan framfor Netflix, hitta nagonting att se pa och sa ska jag ata lite godis, som alskade mor och far har skickat till mig! Fick en stor lada fylld av ostkrokar, dumle, polly och massa losgodis till jul, tack sa mycket. Det ar kul hur mycket man uppskattar allt svenskt nar man inte bor i landet, far en konstig kansla av swedish pride inombords, haha. Dromde till och med att jag at ostkrokar typ tva dagar innan jag fick paketet, mitt undermedvetna som forberedde mig for ankomsten och gjorde sa det vattnades i munnen pa mig.

God Jul

Inga kommentarer: