fredag 30 december 2011

hello 2012

Halla alla fans.

Hoppas att eran jul har varit bra, min har definitivt varit underbar, men jag ar saaaa redo for 2011 att vara over. I onsdags kom vi hem fran Santa Cruz, dar vi spenderat julen med Clarissa, Brian och manga slaktingar och vanner. Vi tog det lugnt, hangde med vanner och familj, gick ut pa langa promenader med hundarna och pa mandagen gick vi ut ett gang och at sushi pa Mobo Sushi inne i SC. Jag ater vegetarisk sushi, ar inte sa stor pa ra fisk, sa jag bestallde TK Maki Rolls vilket var morot med cream cheese istallet for nagon sort av fisk. Det var hur mysigt som helst uppe i Santa Cruz, men aven skont att komma hem, som alltid. Idag gor vi oss av med julgranen och jag ska stada upp har hemma.

Har precis satt mig med en kopp kaffe (mocha) och varvar ner efter att ha kommit hem fran en cykeltur till Salvation Army vid 11th och Olympic, dar jag har varit i jakt pa fynd. Och fyndat har jag gjort, alskar alla second hand butiker har i USA, man kan hitta sa himlans billiga markesklader och de mesta ar i bra skick. Kopte tva bocker, en rod kappa fran Mulberry, en vaska fran Nine West, 2 par kostymbyxor, en klanning fran Nina Ricco och en top och betalade bara $30.

Har inga speciella planer for nyar, vi ska nog ut pa middag pa kvallen och sedan aka till Disneyland for att se NYE World of Color, annars an det ar det nog inte sa mycket som hander.. Skolan startar pa mandag, och eftersom nyar infaller pa en lordag sa blir det bara en lugn helg innan allvaret drar igang.

Hoppas du kommer att ha en sjukt kul nyar.

Happy New Year!!!

Inga kommentarer: